07.10.2013 - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu 07.10.2013 - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu

07.10.2013

Door: Madelief

Blijf op de hoogte en volg Madelief

08 Oktober 2013 | Argentinië, Avellaneda

Hello,

dus gisteren had ik eindelijk de tijd en zin voor een nieuw reisverslag. Toen kwam mijn zusje en zei "mach ik heel even aan de computer?". natuurlijk zei ik met vriendelijke lach "ja", maar dat was een fout. School was de zaak en voor dat ik het wisst zaten we al aan het eten en de computer werd uit gedaan. Nice.

Ik hoop, jullie hebben allemaal gemerkt, dat ik 6 fotos op mijn vorige reisverslag gezet heb.

Zondag was een belangerijk foetball-spel. Het is als of de stadt in twee deelen opgestellt is. De eene helft voor "Boca" en de andere helft voor "River". Ik was dus voor River, wat weet ik veel. Ik vond gewoon de kleuren van "Boca" niet zo mooi. Haha. Maar ik heb dus verlooren. Nice. :( Zeker, als bijna je heele familie voor "boca" is.
Maar het leuke is nog: waar kijken we het? In het tankstation. Ja hoor. Je gaat met je vrienden naar het tankstation. Lekker op die stoelen zitten, even een snack koopen en kijken. Gezellig is dat. Haha.
's avonds dan naar het plaza met mijn familie. Gewoon om negen uur. daar moet ik nog aan wennen. Naar een tijdje hoorde je een lawaai. oh ja, de fan-group van "boca"! Met autos, scoeters en fietsen. En vlaggen en toeters. Niet fijn, als je voor "River" bent en je hun trikot aan hebt. Maar dan moet je daan door. het is wel een beetje raar. Het is namelijk niet Argentinie dat tegen italie gewonnen heeft. Nee, gewoon twee verschillende ploegen.

xxx- Madelief :)
P.S.: meer heb ik nog niet te vertellen, maar dat kommt hoop ik nog. :)

  • 09 Oktober 2013 - 10:56

    Dieneke:

    Hee Madelief!

    Wat een leuke foto's, vooral die zonsondergang is heel erg mooi!
    Wel bijzonder lijkt me om mee te maken zo'n voetbalwedstrijd, het leven in
    Argentinië is wel even wat anders dan hier in Nederland/Duitsland!
    Ik vind het leuk hoe je schrijft, en ik weet zeker dat je nog genoeg gaat meemaken om
    over te vertellen.

    Kus, Dieneke

  • 12 Oktober 2013 - 20:47

    Opa:

    Lieve Madelief, Ik heb weer je verslag gelezen. Mooi dat je van je zusje schrijft, jammer dat je in Lingen geen zusje hebt , alleen van die vervelende broers.!!!!!!!! Ik merk dat je al aardig ingeburgerd bent, zelfs
    kies je partij voor een kleurige voetbalclub, jammer dat die verloren hebben.Ik wens je daar het allerbeste.
    Heel veel groeten, ook aan je "Familie" en een kus van Oma en mij ,Opa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 9421

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 20 Juni 2014

Jaar Argentinie

Landen bezocht: