School - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu School - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu

School

Door: Madelief

Blijf op de hoogte en volg Madelief

21 Augustus 2013 | Argentinië, Avellaneda

Het is hier 11:28 a.m.en ik zit in de computer clas. Iedereen is druk bezig met van alles en nog wat. Maar voor al niet met school. :D Nou ja.. toch wel, maar naar het derde uur in de clas is iedereen klaar. We moesten kijken hoe GIMP werkt. Eigenlijk best wel simpel, maar het duurt een beetje tot je het door hebt.
Ik fiets met de fiets naar school. Als je naar een lange straat in het "centrum" aankomt (waar ok het plaza is) ga je met de fiets door een deur. Je komt op een schoolplein terecht. Een foto moet ik nog een keer maken. Geduld. :) De fietsen worden niet afgesloten omdat er niemand in kan... denk ik. haha. De leeraren worden bij de voornaam genoemd, wat nog al raar is voor mij. De leerear voor Computer is super aardig. Jullie moeten nou niet denken, dat ik niet oppas in school. Dat doe ik. In het tweede uur vandaag had ik tecnología de Gestión. Ze hebben een test geschreven dus mocht ik een text uit het boek copiëren. Dus met de hand opschrijven. Haha.. grrr. Niet leuk, omdat je gewoon geen vlauw idee hebt, wat er staat. Maar de leeraren zijn veel aardiger en gechillt als in Duitsland en dat bevallt mij naturlijk wel.
Vandaag gaan we shoppen. Ze zeggen in een andere stadt, but I'm not sure. haha.
Er zijn nog (sinds vandaag) 3 andere meisjes met mij op school.
xxx-Madelief :*

  • 21 Augustus 2013 - 22:15

    Anneke:

    Ha Madelief!
    nou fijn dat je zo goed oplet in school. Zo ken ik je weer...haha
    Ik ben wel benieuwd of je al een echte argentinische Hüftsteak gegeten hebt.
    Zijn het dan 3 meisjes bij jou in de klas of in andere klassen? Je schreef dat er één meisje uit Finland is en één uit Duitsland. Ben jij dan het 3e meisje of is er nog een meisje?
    Heb je al een telefoonkaart gekocht? Papa is net als ik heel benieuwd naar foto's....
    liefs uit het ook niet zo hele koude Lingen.

  • 22 Augustus 2013 - 20:07

    Bram:

    Hey Maddie,
    jij let zeker heel goed op, maar je verstaat niks, of niet? :p
    Maar ik reageer zolaat omdat..(uitstelleeee..).
    Ik vind het heel leuk elke keer deze berichten te lezen, maar ik vraag me af waar de volgende blijft(no pressure, or?). Net een boekje voor tussendoor. Een land, ver weg, maar het is toch alsof ik er zelf ben.

    Greets
    P.S.: Het zou wel leuk zijn als niet elk whatsappje begint met: "Ik ben nu online.. bel mama... NU".

  • 23 Augustus 2013 - 20:50

    Dieneke:

    Hee Madelief!

    Wat superleuk om te lezen allemaal en wat fijn dat je goed bent aangekomen en
    een fijn gastgezin hebt!
    Zo te lezen vind jij je draai daar wel!
    Ook op facebook staan al leuke foto's, maar ben heel benieuwd naar meer foto's en vooral
    naar de rest van al je verhalen!

    Kus Dieneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 9420

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 20 Juni 2014

Jaar Argentinie

Landen bezocht: