Reacties - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu Reacties - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu

Reacties

Door: Madelief

Blijf op de hoogte en volg Madelief

23 Augustus 2013 | Argentinië, Avellaneda

¡Hola!
Dus even een berichtje voor tussendoor.
Bedankt, dat jullie zo aan mij denken. Dat wadeer ik enorm. :)
Maar jullie verwachten veel verslagen, maar dat is niet mogelijk. Ik zit op school. Daar gebeurt niet zo veel als verwacht.haha :P Ik ga niet op groote reis en doe allemaal nieuwe dingen. Dat is niet het idee geweest. Ik voer hier een normal argentijns leventje. Vroeger had ik ook niet veel te vertellen over mijn klein, maar leuk leventje. :)
Even iets extras: Thanks Bram :) Bedankt voor je reactie. Dat maakt mij echt super blij :* en super leuk, dat je op het richtfest was :) Ik vond, dat je best wel snel reageerde. Ben hier noch maar 7 dagen. Leuk om te weten dat jij mijn berichtjes leest. :*
En dankje aan alle anderen. Ik noem ze niet op, omdat ik anders iemand vergeet. Jullie kennen mij. Hahaha.
xxx-madelief :*
P.S.:Vandaag ga ik naar de discothek. Oh man.. die vieren hier tot 3 uur. :D Dat ben ik niet gewent. Ik hoop dat ik niet in slaap val bij het dansen.

• 24 Augustus 2013 - 12:13

Cécile:

Heel goed madelief! Je leidt daar een gewoon argentijns leventje en je bent niet op vakantie. Dus elke dag schrijven....? Nee hoor, ik snap het. maar ik vond het wel echt leuk om steeds iets te lezen. En, als ik het goed heb, dan heb je het best naar je zin. Een leuke familie, leuke (;)) school. En, het lijkt mij juist leuk om daar 'gewoon' te leven als madelief. Hoe is je spaans? kun je de familie goed verstaan?
    Vandaag schijnt hier nog de zon, gelukkig maar. Morgen gaan we naar Maastricht, naar Dieneke. gezellig he.
    Zoenen van hans en mij voor jou!

• 24 Augustus 2013 - 19:30

Anneke:

Nou, nu al naar de discotheek. Ben benieuwd. Luisteren ze daar eigenlijk naar dezelfde muziek die jij in Lingen luistert? Of worden er alleen maar tango's gespeeld? Ik kan me trouwens niet voorstellen dat jij in slaap valt in een discotheek. :D
    Of ze moeten er alleen maar slaapliedjes spelen. Nou, we horen het wel hoop ik.
    Veel liefs, wij kunnen trouwens ook nog heerlijk op het terras zitten.
    Dag lieve schat!
    kus mama

• 25 Augustus 2013 - 20:05

Opa:

Lieve Madelief, Ik hoop dat je mijn reacties ook leest. Je bent al aardig ingeburgerd lees ik Dat vind ik fijn om te horen, Alleen de discoteek tot 3.00 uur, dat kan echt niet , grapje. Ik lees jouw belevenissen graag, en vertel het allemaal aan mijn kennissen. Ik hoop dat het je steeds goed zal blijven gaan.
    Tot de volgende keer, een dikke kus van Opa, en natuurlijk ook van Oma, maar ze begrijpt het niet.