Eindelijk in de gastfamilie - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu Eindelijk in de gastfamilie - Reisverslag uit Avellaneda, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu

Eindelijk in de gastfamilie

Door: Madelief

Blijf op de hoogte en volg Madelief

20 Augustus 2013 | Argentinië, Avellaneda

Naar een lange busreis ben ik heel goed aangekomen. Ik kon in die bus heel goed slapen. Anders als verwacht :) Toen we aankwamen stonden er vrijwillegers van YFU om ons te ontvangen. Het was een "Feiertag" dus niemand werkte. We moesten dus met de taxi naar onze families! *schock!* Ze begonnen te lachen. Het was een grap! Alle families stonden achter bomen verstopt. Wat een geruststelling. :D 20 minuten met de auto en we waren thuis. :) Ze waren zoo aardig en blij om mij te zien. Ik ben echt blij met deze familie :) Naar veel praten en doen, zijn we naar de plaza gegaan. Een heel mooi groot park. Het namelijk een best wel klein stadje. Cake en "pichas" verkocht voor school. Er waren heel veel mensen. Vrienden en moeders en vaders Het was zoo gezellig, zo typisch argentijns. Echt wel mijn wereldje. Vandaag eerste keer school. Het is zooo raar. Iedereen, echt iedereen keek naar mij. Niet vanwege mijn blond haar, vanwege de "nieuwe schoolier". Maar ik kende al een paar mensen van gisteren en die waren super aardig. Straks weer naar de plaza waar we mate gaan drinken. Maar dat vertell ik wel een ander keer.
XXX-Madelief :*
P.S.: Bedankt voor de reacties. Ik leer hier heel snell spaans, omdat ze niet zo goed engels praten.

  • 20 Augustus 2013 - 21:56

    Anneke:

    lieve madelief!
    wat ben ik blij dat je zo warm ontvangen bent! Toen we even kontakt hadden had ik echt de indruk dat het een lief gezin is. begrijp ik het goed dat er meerdere mensen van YfU bij jou op school zitten?
    Super dat je elke keer een verslag schrijft. Ik hoop dat je dit blijft doen, als er tijd voor is natuurlijk. Wie weet komt er wel een keer een foto?
    liefs en heel veel groeten voor de familie!
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 9434

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 20 Juni 2014

Jaar Argentinie

Landen bezocht: