Het Kloster - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu Het Kloster - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Madelief Wigger - WaarBenJij.nu

Het Kloster

Door: Madelief

Blijf op de hoogte en volg Madelief

17 Augustus 2013 | Argentinië, Buenos Aires

Gisteren ben ik om 6:30 geland en werd hartelijk door leden van YFU (de organisatie) ontvangen. 2 uur met de bus en we kwamen aan in de school (eerder vermeld in het vorige verslag). Nu hebben we dus een seminaar met mensen all over the world. Van thailand tot Norwegen door tot USA. Ook een paar Nederlandsers maar voorall Duitsers. :D What a pitty! :D Grapje. Hier is het winter, dus je ziet allemaal kaale bomen. De lucht is hier super heler, maar als er een windje waait is het meteen ijskoud. Morgen om 19:30 met de bus naar mijn familie. Ik kom de andere ochtend om 06:15 aan. Ik moet nu veder, maar ik zou het heel leuk vinden om een paar reacties te krijgen.
xxx-Madelief en tot gauw. :*

  • 18 Augustus 2013 - 20:22

    Bertie Keizers:

    Hallo Madelief, heel leuk dat je al begonnen bent met het verslag. Nog 9 uurnin de bus, dat is wel lang! Goede reis!

  • 19 Augustus 2013 - 09:51

    Opa KEIZERS:

    Hallo Madelief, na veel zoeken op de computer heb ik je toch gevonden.Je bent wel een eind weg, maar ik hoop dat het je goed bevalt. Ik lees jouw verslagen, en en zie dat het je tot nu toe wel goed gaat.
    Ik wens je daar veel succes, Kun je je met de taal redden? dat zal wel, anders maar met handen en voeten
    Heel veel groeten en een kus van Op.

  • 19 Augustus 2013 - 21:03

    Sophie:

    Hé Madelief!

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen! En inmiddels denk ik ook al je gastfamilie ontmoet. Spannend hoor!
    En wat betreft het weer ben je aan de goede kant van de wereld, want daar wordt het nu zomer toch?

    Nou, ik ben heel benieuwd naar al je verhalen!

    Liefs uit Maastricht,
    Sophie

  • 20 Augustus 2013 - 14:49

    Cécile:

    Ha lief nichtje,
    Zit ik alweer achter mijn bureau om te werken en lees je berichtjes, helemaal ver weg. Santa Fé! Je bent dus nu bij je nieuwe familie. Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Vertel ze maar dat je andere familie, wij allemaal dus, heel nieuwsgierig is naar al je nieuwe ervaringen.
    Een knuffel van mij, uit Nijmegen, een leuke grote stad aan de Waal in Nederland, waar het nu nog een beetje zomer is en bijna 23 graden.
    Cécile

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Madelief

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 9423

Voorgaande reizen:

15 Augustus 2013 - 20 Juni 2014

Jaar Argentinie

Landen bezocht: